Strona głównaRegulamin świadczenia usług i rezerwacji
I. Wstęp
Niniejszy Regulamin określa w szczególności:
rodzaje i zakres usług świadczonych przez Astri Joanna Ziętek;
warunki zawierania i rozwiązywania umów z Astri Joanna Ziętek;
tryb postępowania reklamacyjnego oraz alternatywnych metod rozwiązywania sporów. .
II. Definicje
Użyte w niniejszym Regulaminie definicje oznaczają, co następuje:
Astri Joanna Ziętek – Astri Joanna Ziętek (zwaną dalej Astri) z siedzibą w Olsztynie (10-522) przy ul. Partyzantów 1/2 lok. 117, NIP:7392067800, REGON: 140973754, świadcząca usługi konsultacji psychologicznej, psychoterapii indywidualnej i konsultacji seksuologicznej on-line i/lub stacjonarnie w Olsztynie przy ul. Partyzantów 1/2 lok. 102 i 117.
Cookies – małe pliki tekstowe zachowywane przez przeglądarkę Użytkownika na twardym dysku komputera, które zawierają informacje umożliwiające identyfikację połączenia oraz prawidłowe działanie Serwisu. Zasady wykorzystywania cookies zostały opisane w odrębnej Polityce Prywatności;
Polityka Prywatności – odrębny dokument regulujący ogólne zasady przetwarzania danych osobowych oraz działania Serwisu, w tym strony www.jatuiteraz.pl oraz zasady wykorzystywania cookies dla wszystkich odwiedzających Serwis, niekoniecznie będących Użytkownikami;
Regulamin – niniejszy regulamin;
Serwis – serwis internetowy Ja Tu i Teraz działający pod adresem www.jatuiteraz.pl;
Umowa Na Korzystanie Z Serwisu – umowa zawarta pomiędzy Użytkownikiem a Astri w trybie i na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie, na podstawie której Astri świadczy Użytkownikowi Usługi Serwisu, a Użytkownik korzysta z Serwisu;
Umowa – umowa zawarta pomiędzy Użytkownikiem a Astri w trybie i na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie, na podstawie której Astri świadczy Użytkownikowi Usługi;
Usługi – świadczone przez Astri usługi wybrane przez Użytkownika spośród wyboru udostępnionego przez Astri na stronie Umów wizytę
Usługi Serwisu: usługi opisane w pkt IV ust. 5 niniejszego Regulaminu;
Użytkownik – osoba, która korzysta z Usług lub Usług Serwisu.
III. Przedmiot usług
W ramach oferowanych Użytkownikom usług Astri będzie świadczył, samodzielnie lub za pośrednictwem innych osób posiadających odpowiednie uprawnienia usługi obejmujące udzielanie konsultacji psychologicznych, seksuologicznych i usługi psychoterapeutyczne on-line i/lub stacjonarnie.
W celu świadczenia usług Użytkownikom Astri współpracuje z psychologami i psychoterapeutami (łącznie niżej jako „Terapeuci”).
Terapeuci udzielający pomocy psychoterapeutycznej:
stosują się do Kodeksu Etyki Polskiego Towarzystwa Psychologicznego, w tym w szczególności przestrzegają tajemnicy zawodowej. Ujawnienie wiadomości objętych tajemnicą zawodową może nastąpić jedynie wtedy, gdy poważnie zagrożone jest zdrowie lub życie Użytkownika lub innych osób lub gdy tak stanowi prawo,
ustalają indywidualnie z Użytkownikiem częstotliwość oraz tryb świadczenia usług , przy czym, o ile wyraźnie nie uzgodniono inaczej, zastosowanie znajdują zasady określone w niniejszym Regulaminie.
Z sylwetkami Terapeutów współpracujących z Astri można zapoznać się pod linkiem: O nas
Wszelkie treści znajdujące się na stronie Serwisu nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa powszechnie obowiązującego, w tym w szczególności przepisów Kodeksu cywilnego.
IV. Korzystanie z Serwisu
Użytkownik bezpłatnie korzysta z Serwisu.
Warunkiem korzystania z Usług Serwisu jest ukończenie przez Usługobiorcę 18. roku życia.
Chwilą zawarcia Umowy Na Korzystanie Z Serwisu jest chwila faktycznego rozpoczęcia korzystania przez Użytkownika z Serwisu.
Umowa Na Korzystanie Z Serwisu zostaje rozwiązana przez Użytkownika z chwilą faktycznego zaprzestania korzystania z Serwisu. Astri jest uprawnione do rozwiązania Umowy Na Korzystanie Z Serwisu ze skutkiem natychmiastowym w sytuacji naruszania przez Użytkownika istotnych postanowień Regulaminu.
Za pośrednictwem Serwisu Astri udziela Użytkownikowi:
informacji o oferowanych usługach oraz Terapeutach,
możliwość dokonywania rezerwacji spotkań (konsultacji) z Terapeutami on-line i/lub wizyt stacjonarnych z wykorzystaniem systemu rezerwacji dostępnego pod adresem: Umów wizytę
możliwość skierowania zapytania do Terapeutów za pośrednictwem znajdującego się w Serwisie formularza kontaktowego.
W celu skierowania zapytania poprzez formularz kontaktowy znajdujący się w Serwisie, niezbędne jest podanie przez Użytkownika następujących danych osobowych: imienia i nazwiska, numeru telefonu oraz adresu poczty elektronicznej. Dane osobowe Użytkownika będą przetwarzane na podstawie dobrowolnej zgody, celem udzielenia odpowiedzi na treść wiadomości przesłanej za pomocą formularza kontaktowego oraz w celu prowadzenia ewentualnej dalszej korespondencji z Użytkownikiem w tym przedmiocie. Skierowanie zapytania w tej formie wymaga wyraźnego wyrażenia zgody na przetwarzanie danych we wskazanym wyżej zakresie. Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże brak takiej zgody uniemożliwi Astri udzielenie odpowiedzi na pytanie Użytkownika. Użytkownik ma prawo w dowolnym momencie wycofać wyrażoną przez siebie zgodę, a wycofanie zgody może nastąpić przez jednostronne oświadczenie złożone w dowolnej formie, co nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
Korzystając z Serwisu Użytkownik oświadcza, że:
jest pełnoletni i uprawniony do zawarcia Umowy Na Korzystanie Z Serwisu,
podane przez niego dane są prawdziwe oraz nie naruszają praw osób trzecich,
zapoznał się z treścią Regulaminu i zobowiązuje się do przestrzegania jego postanowień.
Do Umowy Na Korzystanie z Serwisu ma zastosowanie pkt XI (Świadczenie usług drogą elektroniczną) ust. 3-7 niniejszego Regulaminu.
Po spełnieniu świadczenia przez Astri Użytkownik traci prawo odstąpienia od Umowy.
Po skierowaniu przez Użytkownika prośby o umówienie konsultacji, Astri uzgadnia z Użytkownikiem (telefonicznie, smsowo lub mailowo) termin oraz miejsce konsultacji, a także który Terapeuta będzie wykonywać usługę. Astri uzyskuje od Użytkownika na prośbę o podanie pełnych danych do rejestracji, imię i nazwisko, adres mail, numer telefonu, numer PESEL, potwierdzenie zapoznania się z niniejszym Regulaminem oraz jego akceptację, zgodę na przetwarzanie danych osobowych, stosownie do Polityki Prywatności oraz potwierdzenie, że Użytkownik wie, iż zamówienie usługi pociąga za sobą obowiązek zapłaty. Świadczenie Usługi możliwe jest tylko w przypadku akceptacji niniejszego Regulaminu przez Użytkownika. W razie odmowy akceptacji Regulaminu przyjmuje się, że Użytkownik odstąpił od Umowy. Po uzgodnieniu terminu i formy spotkania (on-line/stacjonarnie), a także po przydzieleniu Użytkownikowi Terapeuty, Astri potwierdza termin i miejsce konsultacji, jej cenę oraz wybór Terapeuty wiadomością SMS lub email. Z chwilą wysłania wiadomości potwierdzającej pierwszą Usługę przyjmuje się, że zostaje zawarta Umowa pomiędzy Astri a Użytkownikiem, która wiąże się z przestrzeganiem niniejszego Regulaminu. Przed każdą sesją on-line lub natychmiast po zakończonej każdej sesji stacjonarnej Użytkownik zobowiązany jest do dokonania opłaty zgodnie z niniejszym Regulaminem. Brak opłaty może skutkować natychmiastowym zerwaniem umowy przez Astri, o czym Użytkownik zostanie poinformowany wiadomością wysłaną SMS lub email. Brak płatności za sesję i utrata terminu nie jest rozumiana jako wypowiedzenie umowy przez Użytkownika z Astri, w tym celu Użytkownik powinienem spełnić warunki postawione w punkcie VII niniejszego Regulaminu.
Rezerwacje za pomocą aplikacji Bookero dokonywane są przez mechanizm dostarczany przez podmiot trzeci, spółkę SAFI STUDIO Paweł Nowakowski z siedzibą w Dębina, ul. Spacerowa 25, 05-152 Czosnów, NIP: 5311610855. Korzystanie z mechanizmu rezerwacji odbywa się na podstawie regulaminu Bookero, dostępnego na stronie https://www.bookero.pl/regulamin. W procesie rezerwacji Użytkownik zostanie poproszony przez Bookero o akceptację dokumentów prawnych Bookero. Bookero jest podmiotem niezależnym od Astri. Astri nie ponosi odpowiedzialność za nieprawidłowe funkcjonowanie serwisu Bookero. Z chwilą wysłania wiadomości potwierdzającej pierwszą sesję w Astri przyjmuje się, że zostaje zawarta Umowa pomiędzy Astri a Użytkownikiem, która wiąże się z przestrzeganiem niniejszego Regulaminu. Umówienie pierwszej sesji za pośrednictwem Bookero wiąże się z obowiązkiem zapłaty za sesję. Brak opłaty za sesję oznacza, że sesja nie została umówiona.
Na konsultację może umówić się wyłącznie osoba pełnoletnia, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych. Osoba dorosła może się umówić na sesję wyłącznie samodzielnie. Osoby nie posiadające pełnej zdolności do czynności prawnych, w tym osoby niepełnoletnie, mogą umówić się na konsultacje i korzystać z konsultacji Astri jedynie za pisemną zgodą ich opiekunów prawnych (rodziców). Astri może wymagać obecności opiekuna prawnego podczas konsultacji z osobą nie posiadającą pełnej zdolności do czynności prawnych.
Astri, po uprzednim poinformowaniu Użytkownika, może odmówić wykonania Usługi nieprawidłowo wybranej przez Użytkownika podczas rezerwacji online. W takim przypadku Astri albo zwraca Użytkownikowi dotychczas wpłacone kwoty za odwołaną konsultację albo, jeżeli tak uzgodni z Użytkownikiem i jest to możliwe, umówi inny termin lub rodzaj konsultacji, zaliczając wcześniej wpłacone kwoty na poczet nowego terminu konsultacji. Wiadomość z nowym terminem konsultacji wysłana do Użytkownika stanowi potwierdzenie nowego terminu konsultacji oraz zmiany umowy w tym zakresie.
VI. Płatność za usługi
Ceny usług świadczonych przez Astri określone są w cenniku dostępnym na stronie www.jatuiteraz.pl.
Przedpłata w wysokości 100% ceny za daną konsultację dokonywana jest przed każdą sesją on-line i natychmiast po zakończeniu każdej sesji stacjonarnej. Dokonanie przedpłaty przed pierwszą sesją on-line jest warunkiem koniecznym dla potwierdzenia terminu i miejsca konsultacji oraz tego, że konsultacja się odbędzie i że została zawarta umowa między Astri a Użytkownikiem. Brak opłaty może skutkować natychmiastowym zerwaniem umowy przez Astri, o czym Użytkownik zostanie poinformowany SMS lub email. Brak płatności za sesję i utrata terminu nie jest rozumiana jako wypowiedzenie umowy z Astri przez Użytkownika, w tym celu Użytkownik powinienem spełnić warunki postawione w punkcie VII niniejszego Regulaminu.
Przedpłata za każdą sesję on-line dokonywana jest na rachunek bankowy Astri (61 1160 2202 0000 0003 4270 1288) lub w ciągu 3 godzin od umówienia pierwszej konsultacji za pośrednictwem Przelewy24, poprzez link z systemu Bookero. Płatność za drugą i kolejną sesję on-line odbywa się poprzez link wygenerowany z systemu Bookeru (Przelewy24) w ciągu 5 dni i maksymalnie na 1 dzień przez umówionym terminem.
Płatność za każdą sesję stacjonarną następuje natychmiast po jej zakończeniu i jest realizowana w gabinecie gotówką/kartą/blik.
Brak płatności może skutkować natychmiastowym zerwaniem umowy przez Astri, o czym Użytkownik zostanie poinformowany SMS lub email. Brak płatności za sesję i utrata terminu nie jest rozumiana jako wypowiedzenie umowy z Astri przez Użytkownika, w tym celu Użytkownik powinienem spełnić warunki postawione w pkt VII niniejszego Regulaminu. Brak płatności za sesję może skutkować zablokowaniem możliwości korzystania z sesji do czasu uregulowania należności oraz utratą dotychczasowego terminu.
VII. Odstąpienie od Umowy
W przypadku Umowy zawartej z Użytkownikiem będącym konsumentem, tj. osobą fizyczną, która zawiera umowę nie związaną bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową, Użytkownik może od Umowy odstąpić w terminie 14 dni od dnia zawarcia Umowy, bez konieczności podania przyczyny odstąpienia i bez jakichkolwiek kosztów. Przez konsumenta rozumie się także osobę fizyczną, dla której zawarcie Umowy jest bezpośrednio związane z jej działalnością gospodarczą, a Umowa nie posiada dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
Odstąpienie od Umowy w terminie 14 dni następuje w sposób opisany w pkt IX (odwołanie terminu konsultacji) niniejszego Regulaminu, oraz może także nastąpić przez wysłanie oświadczenia pocztą tradycyjną na adres: Astrii Joanna Ziętek, ul. Partyzantów 1/2 lok. 117, 10-522 Olsztyn lub pocztą elektroniczną na adres: . Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu.
Astri niniejszym informuje, że prawo do odstąpienia od Umowy nie przysługuje, jeżeli Astri wykonało w pełni Usługę za wyraźną zgodą Użytkownika będącego konsumentem, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Astri utraci prawo odstąpienia od umowy. Użytkownik uzyskuje powyższą informację wraz z dostarczeniem mu niniejszego Regulaminu.
Astri informuje, że w razie, jeśli Usługi zostały wykonane w całości lub części na wyraźne życzenie Użytkownika (utrwalone na trwałym nośniku) przed upływem 14-dniowego terminu na odstąpienie od Umowy, Użytkownik jest zobowiązany do zapłaty za tę część usług, która została świadczona przed odstąpieniem od Umowy.
VIII. Wypowiedzenie Umowy
Użytkownik może Umowę wypowiedzieć ze skutkiem natychmiastowym w każdym czasie również po upływie 14 dni, przy czym w przypadku, gdy następuje to po upływie 14 dni od dnia zawarcia Umowy, albo jeśli świadczenie usług następuje przed upływem 14 dni na wyraźne życzenie Użytkownika, wzajemne rozliczenia odbywają się na zasadach określonych w pkt IX (odwołanie terminu konsultacji) niniejszego Regulaminu.
Astri może wypowiedzieć Umowę ze skutkiem natychmiastowym w każdym czasie, przy czym w takim przypadku zwraca ono kwoty wpłacone przez Użytkownika za tę część usługi, która jeszcze nie została świadczona, wzajemne rozliczenia odbywają się na zasadach określonych w punkcie IX (odwołanie terminu konsultacji) niniejszego Regulaminu.
IX. Odwołanie konsultacji
Użytkownik może odwołać konsultację telefonicznie pod numerem +48 510 775 567 lub wysyłając wiadomość e-mail na adres najpóźniej na 24 godziny przed umówionym terminem konsultacji. W takim przypadku Astri albo zwraca Użytkownikowi dotychczas wpłaconą kwotę za odwołaną konsultację, albo, jeżeli tak uzgodni z Użytkownikiem, umówi inny termin konsultacji, zaliczając wcześniej wpłaconą kwotę na poczet nowego terminu konsultacji. Wiadomość SMS lub email z nowym terminem konsultacji wysłana do Użytkownika stanowi potwierdzenie nowego terminu konsultacji oraz zmiany umowy w tym zakresie.
Odwołanie konsultacji przez Użytkownika, który zapisał się na pierwszą konsultację na mniej niż 24 godziny powoduje utratę terminu oraz przedpłaty dokonanej za odwołany termin, chyba że zachodzi wyjątkowy przypadek uzasadniony siłą wyższą. W takim przypadku Astri albo zwraca Użytkownikowi dotychczas wpłaconą kwotę za odwołaną konsultację albo, jeżeli tak uzgodni z Użytkownikiem, umówi inny termin konsultacji, zaliczając wcześniej wpłaconą kwotę na poczet nowego terminu konsultacji. Wiadomość SMS lub email z nowym terminem konsultacji wysłana do Użytkownika stanowi potwierdzenie nowego terminu konsultacji oraz zmiany umowy w tym zakresie.
Odwołanie konsultacji przez Użytkownika, który zapisał się na drugą lub kolejną konsultację on-line i/lub stacjonarną na mniej niż 24 godzin przed umówionym terminem powoduje utratę terminu oraz konieczność pokrycia pełnego kosztu odwołanej sesji, chyba że zachodzi wyjątkowy przypadek uzasadniony siłą wyższą.
W przypadku gdy konsultacja z umówionym Terapeutą nie może się odbyć w uzgodnionym terminie lub miejscu z przyczyn, za które odpowiada Astri, ta, wedle wyboru Użytkownika:
albo zwraca Użytkownikowi dotychczas wpłaconą kwotę za taką konsultację i przyjmuje, że zostaje ona odwołana,
albo, jeżeli tak uzgodni z Użytkownikiem, umówi inny termin konsultacji, zaliczając wcześniej wpłaconą kwotę na poczet nowego terminu konsultacji,
albo, jeżeli istnieje taka możliwość, zapewni odpowiednie zastępstwo innego Terapeuty. Wiadomość SMS lub email z nowym terminem lub miejscem konsultacji lub osobą Terapeuty wysłana do Użytkownika stanowi potwierdzenie nowego terminu lub miejsca konsultacji lub Terapeuty oraz zmiany Umowy w tym zakresie.
X. Spóźnienia na konsultację
Jedna konsultacja indywidualna trwa 50 minut, chyba że co innego zostanie indywidualnie uzgodnione z Użytkownikiem.
Konsultacja nie zostaje przedłużona w przypadku gdy Użytkownik się spóźni. Spóźnienie z winy Użytkownika skraca czas sesji, chyba że terapeuta zarządzi inaczej.
W przypadku, gdy Użytkownik spóźnia się na sesję, Terapeuta będzie oczekiwał na Użytkownika przez 20 minut trwania sesji, w przypadku dłuższego spóźnienia (powyżej 20 minut) Terapeuta ma prawo opuścić gabinet lub odejść od komputera i odmówić wykonania sesji. Taka sesja pozostaje sesją pełnopłatną – Użytkownik zobowiązany jest do pokrycia pełnego kosztu sesji.
W przypadku, gdy Terapeuta spóźni się na konsultację, przedłuży on spotkanie o czas spóźnienia lub zapewni, że kolejne spotkanie w zależności od dyspozycji Użytkownika zostanie wydłużone o czas spóźnienia.
W przypadku, gdy Terapeuta odwoła sesję (w dowolnym terminie), termin nieodpłatnie dla Użytkownika przepada, a kolejne spotkanie odbędzie się w tym samym terminie (dzień i godzina) w kolejnym tygodniu lub chyba, że Terapeuta i Użytkownik ustalą inny termin indywidualnie.
XI. Świadczenie usług drogą elektroniczną
Konsultacje mogą być udzielane za pośrednictwem środków (komunikatorów) komunikacji zdalnej (Skype, WhatsUp lub innego podobnego programu), ewentualnie w szczególnych przypadkach za zgodą stron – telefonicznie.
Do umowy zawartej pomiędzy Astri a Użytkownikiem odnośnie konsultacji udzielonej drogą elektroniczną, stosuje się postanowienia niniejszego Regulaminu.
W celu prawidłowego przeprowadzenia konsultacji drogą elektroniczną Użytkownik powinien dysponować urządzeniem i oprogramowaniem spełniającym następujące, minimalne wymogi:
dostęp do sieci Internet;
włączoną obsługę cookies i Java Script;
oprogramowanie umożliwiające korzystanie z aplikacji do komunikacji elektronicznej (komunikator) pomiędzy Użytkownikiem a Terapeutą;
urządzeniem wyposażonym w mikrofon oraz głośnik/słuchawki;
miejsce zapewniające zachowanie poufności oraz swobodę i komfort rozmowy
Astri nie gwarantuje prawidłowości funkcjonowania programów zewnętrznych, przy pomocy których realizowane są konsultacje. Świadczenie usług może zostać utrudnione lub uniemożliwione w szczególności w razie zajścia takich okoliczności jak nienależyta jakość połączenia, uszkodzenie lub wada urządzeń telekomunikacyjnych, systemów zasilania, sprzętu komputerowego, awarii sieci telekomunikacyjnej lub przerw w dostawie prądu, przerwania połączenia lub jakiegokolwiek działania osób trzecich. Astri nie ponosi odpowiedzialność za takie okoliczności, a Usługa taka jest pełnopłatna.
Użytkownika obowiązuje bezwzględny zakaz nagrywania sesji. Podczas sesji Użytkownik powinien zadbać o poufność. W pomieszczeniu, w którym przebywa podczas sesji nie może znajdować się żadna osoba trzecia.
Terapeuta może nagrywać sesje do celów szkoleniowych wyłącznie za pisemną zgodą Użytkownika.
Astri nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe po stronie osób trzecich w wyniku korzystania przez Użytkownika z Usług w sposób sprzeczny z Regulaminem.
XII. Reklamacje
Użytkownik ma prawo do złożenia reklamacji dotyczącej świadczenia Usług na podstawie niniejszego Regulaminu w terminie 14 dni od dnia konsultacji od dnia ustania Umowy.
Reklamacja może zostać przesłana drogą mailową na adres lub drogą pisemną, listem poleconym na adres: Astri Joanna Ziętek, ul. Partyzantów 1/2, lok. 117, 10-522 Olsztyn.
Reklamacja powinna zawierać dokładne oznaczenie Użytkownika (imię, nazwisko, PESEL, adres mailowy i korespondencyjny) oraz dokładny opis okoliczności będących podstawą złożenia reklamacji.
Astri rozpatrzy reklamację w terminie 30 dni od jej otrzymania. Jeśli reklamacja nie może być w tym terminie rozpoznana, Użytkownik składający reklamację zostanie powiadomiony o przyczynach opóźnienia i przewidywanym terminie rozpatrzenia reklamacji.
Odpowiedź na reklamację jest wysyłana na wskazany przez składającego reklamację adres e-mail lub na adres korespondencyjny, o ile tego zażądał składając reklamację.
W przypadku uznania reklamacji Astri dokona zwrotu części/całości ceny Usługi Użytkownikowi.
XIII. Rozpatrywanie sporów
Sądem właściwym do rozpatrywania sporów powstałych w związku ze stosowaniem Regulaminu lub wynikłych w związku ze świadczonymi Usługami jest sąd właściwy dla siedziby Astri, chyba że Umowa została zawarta z Użytkownikiem będącym konsumentem, w którym to przypadku sądem właściwym jest sąd właściwości ogólnej.
Szczegółowe informacje na temat możliwości dotyczących alternatywnych metod rozwiązywania sporów i zasad dostępu do takich procedur dla Użytkowników zamieszkałych w Polsce są dostępne na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów na stronie: https://www.uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php. Istnieje punkt kontaktowy przy Prezesie UOKiK (nr tel.: 22 55 60 333, adres e-mail: lub adres: Plac Powstańców Warszawy 1, 00-030 Warszawa), którego zadaniem jest pomoc konsumentom w kwestiach związanych z alternatywnymi metodami rozwiązywania sporów konsumenckich. Konsument ma następujące przykładowe możliwości wykorzystania procedur alternatywnego rozwiązywania sporów: 1) wniosek o rozwiązanie sporu do Stałego Polubownego Sądu Konsumenckiego (więcej informacji można uzyskać pod adresem: http://www.spsk.wiih.org.pl/); 2) wniosek o pozasądowe rozwiązanie sporu do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej (więcej informacji można uzyskać na stronie internetowej Inspektoratu właściwego dla miejsca prowadzenia działalności gospodarczej przez Centrum); 3) pomoc od powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznych, których statutowe zadania obejmują ochronę konsumentów (w tym Federacji Konsumentów i Stowarzyszenia Konsumentów Polskich). Porad udziela się między innymi za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: i za pośrednictwem infolinii konsumenckiej pod numerem 801 440 220. Na stronie internetowej http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest internetowa platforma rozstrzygania sporów między konsumentami i przedsiębiorcami na poziomie UE (platforma ODR). (więcej informacji na można znaleźć na stronie internetowej platformy lub na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie_faq_platforma_odr.php). Wszelkie spory wynikłe z umowy podlegają jurysdykcji sądów powszechnych. Nie należy uznawać, że niniejsza umowa zawiera zapis na sąd polubowny. Centrum zastrzega sobie prawo do osobnego wyrażania zgody na alternatywne metody rozwiązywania sporów w odniesieniu do poszczególnych przypadków.
XIV. Przetwarzanie danych osobowych
Zasady przetwarzania danych osobowych oraz cookies dostępne są w Polityce Prywatności dostępnej pod adresem: Polityka prywatności.
XV. Pozostałe
W siedzibie Astri obowiązuje całkowity zakaz palenia i używania tytoniu oraz wyrobów tytoniowych i nikotynowych, w tym papierosów elektronicznych, jak również obowiązuje całkowity zakaz spożywania napojów alkoholowych oraz innego rodzaju używek i środków odurzających.
Zakazane jest wnoszenie do i korzystanie w siedzibie Astri urządzeń rejestrujących obraz i dźwięk. Obowiązuje bezwzględny zakaz nagrywania sesji. Terapeuta może nagrywać sesje do celów szkoleniowych wyłącznie za pisemną zgodą Użytkownika.
Dzieci do lat 13 mogą przebywać w siedzibie Astri tylko w obecności oraz pod stałą opieką Użytkownika. Astri nie ponosi odpowiedzialności za dzieci pozostawione bez opieki. Za uszkodzenia bądź zniszczenia dokonane przez dzieci odpowiedzialność ponoszą rodzice lub ich prawni opiekunowie. Na terenie Astri obowiązuje całkowity zakaz biegania i zabaw, wymagany jest absolutny spokój oraz cisza w trakcie wykonywania usług przez personel Astri.
Astri nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek przedmioty pozostawione w jej siedzibie.
Astri może odmówić świadczenia Usług, w razie jeśli:
żądania, życzenia lub oczekiwania Użytkownika uniemożliwiają lub poważnie utrudniają prawidłowe świadczenie Usługi lub zagrażają innym osobom;
zachowanie Użytkownika uniemożliwia lub poważnie utrudnia prawidłowe świadczenie Usług (np. wskutek pozostawania Użytkownika pod wpływem alkoholu, środków odurzających czy niezgodnej z zaleceniami lekarza dawki leków) lub zagraża inny osobom albo uniemożliwia lub utrudnia świadczenie Usług na rzecz innych osób.
Wykluczone są spotkania „poza-terapeutyczne” (w znaczeniu towarzyskim) Terapeuty z Użytkownikiem, którego proces psychoterapeutyczny prowadzi.
Astri świadczy Usługi na rzecz Użytkownika z dołożeniem należytej staranności oraz z uwzględnieniem profesjonalnego charakteru świadczonych Usług, jednak w żadnym przypadku nie gwarantuje osiągnięcia określonego rezultatu.
Dwie bliskie osoby nie mogą korzystać z usług tego samego Terapeuty.
Wykluczone jest, chyba że Terapeuty postanowi inaczej, uczestniczenie w dwóch różnych procesach u tego samego Terapeuty.
XVI. Postanowienia końcowe
Astri zastrzega sobie prawo do zakończenia działalność Serwisu w każdym czasie z jakiejkolwiek przyczyny, jak również bez podania przyczyny, przy czym pozostaje to bez wpływu na Umowy już zawarte, w szczególności na konsultacje już umówione.
W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie rozstrzygają ogólne przepisy Kodeksu Cywilnego.
Astri zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian w Regulaminie. Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się Regulamin obowiązujący w dacie zawarcia Umowy, z wyjątkiem nowych postanowień Regulaminu, które są dla Użytkownika bardziej korzystne (takie postanowienia mają zastosowanie również do umów zawartych przed wejściem w życie zmiany Regulaminu).
Prawem właściwym dla niniejszego Regulaminu oraz dla umów o świadczenie usług drogą elektroniczną zawieranych na jego podstawie jest prawo polskie.
Sądem właściwym do rozpatrywania sporów powstałych w związku ze stosowaniem Regulaminu lub wynikłych w związku ze świadczonymi Usługami jest sąd właściwy dla siedziby Astri, chyba że Umowa została zawarta z konsumentem, w którym to wypadku właściwy jest sąd ogólnej właściwości.
Niniejsza wersja Regulaminu została opublikowana i weszła w życie w dniu 20 maja 2025 roku.